MijnFintool

Nieuws

Campagne-effectonderzoek Belastingdienst eigen woning

Resultaten van het onderzoek naar het effect van de campagne eigen woning van de Belastingdienst. Het doel van deze campagne is om mensen te informeren over de gevolgen van het kopen van een woning en het oversluiten van een hypotheek op belastingzaken.

Conclusie

De campagne heeft er niet voor gezorgd dat meer burgers de website belastingdienst.nl/koopwoning geraadpleegd hebben. Wanneer we kijken naar het gebruik van de website onder verschillende doelgroepen zien we dat burgers die een voorlopige aanslag en/of toeslagen ontvangen vaker de website raadplegen. De belangrijkste redenen om de website niet te hebben geraadpleegd is omdat burgers er nog niet aan hebben gedacht of omdat het niet nodig is (bijv. omdat het wordt uitbesteed).

 

Bron: Rijksoverheid

Modules & dossiers

Opvoerdatum

04 mrt 2022

Laatst gewijzigd

04 mrt 2022

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1