MijnFintool

Home bemiddelen Vermogen Keyword Getoond 1 tot 2 van 2
Zoek in 45 artikelen en 27 bijlagen

Type artikel

Filter en sorteer

Modules

Dossiers

Geen dossiers gevonden
Nieuws
28 aug 2012

Consument schrikt terug van kosten persoonlijk hypotheekadvies

Consumenten stellen prijs op een persoonlijk hypotheekadviesgesprek, maar schrikken vaak terug voor de advieskosten. Een groot deel van de consumenten kiest dan uiteindelijk toch liever voor digitale advisering of 'execution only'. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH).
Nieuws
30 aug 2011

Callcenter krijgt Wft-vergunning

De AFM heeft begin augustus een Wft-vergunning aan Callcenter SNT verleend. Het callcenter mag nu namens haar klanten adviseren en bemiddelen ten aanzien van schade- en levensverzekeringen, hypothecair en consumptief krediet, betaal- en spaarrekeningen en elektronisch geld.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1