MijnFintool

Nieuws

Verzekeraars reageren te traag

Ruim de helft van de verzekeraars reageert onvolledig of te traag op klanten. Zij voldoen niet aan hun eigen beloften over de snelheid waarmee ze consumenten helpen met een aanvraag van een verzekering, de behandeling van een klacht of een eenvoudige vraag om informatie.

 

Dat blijkt uit een beoordeling van de Stichting toetsing verzekeraars onder de eerste 24 verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur Ron van Kesteren: “Als zij zich niet herstellen, dan verliezen ze ons keurmerk. Van de eerste lichting van verzekeraars met een keurmerk moeten nu 13 op herkansing.”

 

De Stichting toetsing verzekeraars publiceert vandaag de bevindingen over 2011.

 

Bron: De Telegraaf, 30-05-2012

Modules & dossiers

Opvoerdatum

30 mei 2012

Laatst gewijzigd

28 aug 2012

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1