MijnFintool

Nieuws

NVM wil wil negatieve sentiment doorbreken

Met een landelijke campagne wil de NVM het negatieve sentiment op de woningmarkt doorbreken. Met name starters worden gewezen op de kansen die er voor veel van hen nog steeds op de markt liggen 'Een eerste huis is wel mogelijk'.

Met een landelijke campagne wil de NVM het negatieve sentiment op de woningmarkt doorbreken. Met name starters worden gewezen op de kansen die er voor veel van hen nog steeds op de markt liggen 'Een eerste huis is wel mogelijk'.

Ook voor doorstromers kan het kopen van een huis juist nu zeer aantrekkelijk zijn, zo benadrukt de campagne 'Een ander huis is wél mogelijk!'  Ondanks het negatieve sentiment rond de woningmarkt zijn er volgens de NVM simpelweg nog altijd veel gunstige marktomstandigheden. Woningzoekenden kunnen profiteren van lagere prijzen, meer en beter aanbod en een nog steeds relatief lage rente. Dit geldt voor veel starters die de stap van een huur- naar koopwoning willen maken, maar ook voor doorstromers. Een doorstromer die voor zijn huis wellicht minder ontvangt dan hij een paar jaar geleden op de top van de markt had gehoopt, kan ook zijn slag slaan bij aankoop, aldus de NVM.

Bron: NVM, 01-06-2011

Modules & dossiers

Opvoerdatum

01 jun 2011

Laatst gewijzigd

01 jun 2011

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1