MijnFintool

Nieuws

Onna-onna richt zich op vrouwen

Begin volgende maand wordt op het circuit van Zandvoort het startsein gegeven voor Onna-onna. Deze verzekeraar wil polissen en diensten wil bieden die volledig zijn afgestemd op vrouwen.

Het initiatief voor Onna-onna komt van zes mensen met een achtergrond in marketing, reclame en verzekeringen. Onder hen zijn Lex Orie (VOWD), Peter de Boer (Saatchi & Saachi) en Jorissa Neutelings (voorheen Ohra/Nationaal Spaarfonds). Onna-onna is Japans voor 'vrouwen'.

 

Onna-onna zet zich af tegen traditionele verzekeraars, die onvoldoende zouden redeneren vanuit de behoeften van de (vrouwelijke) klant. Over de risicodrager(s) wordt nog geen mededeling gedaan. De verzekeraar wil beginnen met het aanbieden van een autoverzekering.

 

Bron: AM, 23-05-2008

Modules & dossiers

Opvoerdatum

26 mei 2008

Laatst gewijzigd

26 mei 2008

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1