MijnFintool

Nieuws

Consumentenbond inventariseert klachten pensioentelemarketing

Consumenten ergeren zich volgens de Consumentenbond als zij ongevraagd gebeld worden. De bond gaat nu inventariseren wat zijn leden ervan vinden als zij gebeld worden over hun pensioen.

“Aanbieders bellen de consument op, stellen gerichte vragen en concluderen dat het verstandig is een afspraak te maken om bijvoorbeeld verder te praten over uw pensioen.” De Consumentenbond gaat middels een enquête onderzoeken of bij de consumenten inmiddels de irritatiegrens is bereikt.

 

Bron: Consumentenbond, 02-03-3007

Modules & dossiers

Opvoerdatum

02 mrt 2007

Laatst gewijzigd

02 mrt 2007

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1