Bevestig uw aanmelding

U ontvangt nu een e-mailbericht van waaruit u uw aanmelding moet bevestigen. Zonder deze bevestiging ontvangt u niet dagelijks actuele en praktische informatie. Doe het gelijk even!

Stuur mij dagelijks actuele en praktische informatie
Bekijk alle diensten
19 jun 2003 Kennis

Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)

Een ieder die meent dat hij door een handelen of nalaten van een deelnemende instelling in het kader van effecten-dienstverlening is gedupeerd, kan zich wenden tot het Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid).

Alleen abonnees van Fintool hebben toegang tot dit onderdeel. Log graag in of neem een abonnement.

Dit artikel bevat 289 woorden en 1 bijlage

  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief
  • Kennisbank met 1000+ artikelen
  • Rekenmodellen en downloads
  • Persoonlijk archief
  • Inclusief Permanent Actueel module!!

Downloads

Downloads zijn alleen beschikbaar als u bent ingelogd. Log graag in of neem een abonnement.

Lees ook…

Minder klachten bij Kifid

Het Kifid meldt in haar jaarverslag dat in 2011 het aantal ingediende klachten met 12 procent is gedaald tot 6.450. Dat komt vooral doordat financiële dienstverleners hun eigen klachtenbehandeling, de interne klachtenprocedure (IKP) hebben verbeterd.

‘Klachten over garantieproduct gaan toenemen'

“Meer klanten gaan de komende jaren klagen dat zij een veilig maar duur garantieproduct geadviseerd hebben gekregen in plaats van bijvoorbeeld een beleggingsverzekering.” Dit zei Edgar du Perron, voorzitter van de geschillencommissie Kifid op een onlangs gehouden informatiebijeenkomst van Bureau D&O.

Kifid los van financiële sector

Het bestuur van de stichting Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid) treft maatregelen om de onafhankelijkheid van de klachtenafhandeling voor consumenten verder te waarborgen.

Uw mening

 
n.guzeltas
20 jul 2007
wij hebben een klein bedrijfje in levensmiddelen,via koopmansbemiddelingsorgaan zijn wij aan de vereniging voor ambulante handel[wij zouden behoorlijke kortingen krijgen als wij lid zouden zijn.Zo kwamen wij bij Interpolis,denkende,dat wij goedkoper uit zouden zijn,wij hadden een bedrijven compactpolis met een inkomstzekerplan.Wij hadden nogal wat problemen,de ergste ontdekte wij toen wij informatie gingen nemen bij een andere vrzekeringsmaatschappij,zij lieten ons zien dat,Interpolis de nwe auto die full casco had de noclaim omhoog had gegooid van 3 naar _2 een trap van 5 tredes,dit besloot ons onmiddelijk alle verzekering stop te zetten wij dachten ook de inkomtenpolis,dat blek later niet zo wij hadden ver van te voren opgezegd en werden in oct 06 gerooyeerd zo dachten wij ,behalve de inkomstzeker polis, eindelijk ging interpolis naar de rechter,wij dachten dat wij in ons gelijk stonden,de inkomsten zeker plan moet een jaar doorlopen en wij moeten een jaar door betalen en de kosten van de rechtsprocedures,dit moet toch niet mogelijk zijn ,alswij na dat wij ontdekt hebben dat interpolis en duur en wij helemaal niet goedkoop uit waren en ontdekken dat men ons een 5 trede verschil geeft zonder dat wij een ongeluk gehad hebben dat je dan geen vertrouwen meer hebt in zo een verzekering,
wat kunnen wij doen?
 
Wilt u reageren? Log graag eerst in.

Rubrieken

Trefwoorden

Opvoerdatum

19 jun 2003

Laatst gewijzigd

19 jun 2003

Adresgegevens

Fintool
Vlinderweg 2 | Unit 0.24
2623 AX Delft

Telefoon 085 - 111 89 99
Telefax 085 - 111 88 80
E-mail: info@fintool.nl

Fintool bv © 2003/2017. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.