MijnFintool

Nieuws

Kifid vernieuwt online klachtenloket

Kifid vernieuwt het online klachtenloket MijnKifid voor consumenten. De verbetering is bedoeld om MijnKifid sneller en veiliger te maken en beter te onderhouden.

Vanwege de vernieuwing van MijnKifid zal het online klachtenloket tijdelijk buiten gebruik zijn van vrijdag 2 februari 17.00 tot maandag 5 februari 13.00 uur.

Vanaf 5 februari 13.00 uur kunnen consumenten en vertegenwoordigers van consumenten weer op de vertrouwde manier inloggen op MijnKifid.

Zo ziet MijnKifid er vanaf 5 februari uit:

De vernieuwing van het online klachtenloket draagt bij aan het vergroten van de begrijpelijkheid en toegankelijkheid voor een breed publiek. Kifid kan met het vernieuwde MijnKifid nieuwe functionaliteiten toevoegen. Zoals het online portaal voor financiële dienstverleners. Dit zal de eerstvolgende uitbreiding zijn, zodat ook zij de klachtbehandeling digitaal kunnen doen. Kifid verwacht MijnKifid voor financiële dienstverleners nog voor de zomer in gebruik te stellen. Vanaf dat moment kan Kifid klachten met zowel consumenten als financiële dienstverleners geheel online afhandelen.

Bron: Kifid

Modules & dossiers

Opvoerdatum

30 jan 2018

Laatst gewijzigd

30 jan 2018

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1