MijnFintool

Nieuws

Financiële dienstverlening krijgt minste klachten

Meer dan vijftig procent van de Nederlanders is heel ontevreden over de dienstverlening van Nederlandse bedrijven en winkels. Vooral de service van energiebedrijven, kabelexploitanten en telecomaanbieders wordt als (zeer) slecht beoordeeld.

Dat bleek vrijdag uit onderzoek onder 550 Nederlanders van het Rotterdamse bureau Blauw Research in opdracht van het belbedrijf T-Mobile.  De beste dienstverlening vinden klanten bij de financiële dienstverleners en de detailhandel, maar verder is het kommer en kwel. De ondervraagden hebben zich ook uitgesproken over schriftelijk contact met bedrijven. Tot het toppunt van slechte dienstverlening rekenen zij: geen reactie of oplossing krijgen, en worden afgescheept met een standaardantwoord. In telefonisch contact bestaat de topdrie uit: slechte telefonische bereikbaarheid, gemaakte afspraken niet nakomen en steeds doorverbonden worden. 

 

Bron: De Financieele Telegraaf, 09-10-2004

Modules & dossiers

Opvoerdatum

11 okt 2004

Laatst gewijzigd

11 okt 2004

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1