MijnFintool

Nieuws

VEH verzamelt klachten over financiële producten

Vereniging Eigen Huis gaat klachten verzamelen over financiële producten van banken en verzekeraars. De VEH heeft daarvoor het meldpunt ‘Schoon Schip’ geopend waar leden en niet-leden tot 1 oktober hun klachten kwijt kunnen.

 

Vereniging Eigen Huis vraagt aan consumenten welke misstanden volgens hen als eerste aangepakt moeten worden. Het meldpunt heeft al een handige lijst met voorbeelden samengesteld voor als de consumenten het zelf nog niet weten. Vereniging Eigen Huis zegt dat pas sprake kan zijn van een herstel van het consumentenvertrouwen als banken en verzekeraars zich actief opstellen en zelf de slechte producten uit het verleden terugroepen en repareren. Als dat niet gebeurt, zal het vertrouwen nauwelijks herstellen en ook direct weer afnemen, zodra blijkt dat een nieuw product niet voldoet aan de bij de consument gewekte verwachtingen.

 
Bron: Vereniging Eigen Huis, 09-09-2010

Modules & dossiers

Opvoerdatum

09 sep 2010

Laatst gewijzigd

09 sep 2010

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1