MijnFintool

Nieuws

Klantenservice internetbeleggen achteruitgegaan

De klantenservice van de grootbanken voor hun internetbeleggers is niet meer wat het geweest is. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek naar internetbrokers van Beursbulletin.nl.

Volgens directeur Harm van Wijk is het verschil met voorgaande jaren groot. De grootbanken hebben hun tarieven aangescherpt om het gat met koploper BinckBank niet te groot te laten worden. Kennelijk heeft de klantenservice daaronder te lijden gehad. „Vier van de acht grote partijen geven niet eens antwoord op vragen per email”, aldus van Wijk. "Misschien komt het door het fusieperikelen bij ABN Amro en ING en Postbank. Dan hebben de medewerkers wel iets anders aan hun hoofd. Of er is bezuinigd op de kwaliteit van de dienstverlening, omdat de kosten omlaag moesten.”

 

 Bron: OverGeld, 26-10-2007

Modules & dossiers

Opvoerdatum

26 okt 2007

Laatst gewijzigd

26 okt 2007

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1