MijnFintool

Nieuws

Bedrijven eisen 200 miljoen van Financiën

Het bedrijfsleven eist tweehonderd miljoen euro compensatie van het ministerie van Financiën omdat ze voor de tweede keer alle loongegevens van hun werknemers bij de Belastingdienst moeten indienen. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

De tweehonderd miljoen euro moet de kosten van 400 duizend bedrijven vergoeden. Door een fout bij de Belastingdienst is het de eerste keer misgelopen. MKB-Nederland en VNO-NCW zijn voorstander van een compensatie.

 

Bron: Novum, 22-06-2007

Modules & dossiers

Opvoerdatum

22 jun 2007

Laatst gewijzigd

22 jun 2007

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Rekenmodellen en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2026. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1