MijnFintool

Nieuws

AXA komt met AOV-campagne

Een landelijke campagne moet de arbeidsongeschiktheidsverzekeringen van AXA bekender maken bij consumenten. Het thema van de reclamecampagne is: ‘Nadenken loont. Dus kies je AXA. Verstandige arbeidsongeschiktheidsverzekeringen’.

Met de zogeheten AXA Reality Check moeten klanten inzicht krijgen in de ‘zin en onzin’ van diverse dekkingen tegen arbeidsongeschiktheid. De resultaten van recent AOV-marktonderzoek tonen aan dat nog maar weinig ondernemers de AOV van AXA kennen. Deze landelijke campagne moet daar nog maar weinig ondernemers de verandering in brengen. Er wordt geadverteerd in vakbladen en via banners op websites.

 

Bron: AXA, 17-04-2007

Modules & dossiers

Opvoerdatum

18 apr 2007

Laatst gewijzigd

18 apr 2007

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1