MijnFintool

Nieuws

Nieuwe hypotheekmerk Florius van start

Maandag is het nieuwe ABN Amro hypotheekmerk Florius van start gegaan. ABN Amro wil met dit nieuwe merk (voorheen Bouwfonds Hypotheken) eind 2007 een marktaandeel van 8 procent realiseren. Florius wordt exclusief via het intermediaire kanaal aangeboden.

Onder de naam voert Florius in haar uitingen het onderschrift ‘hypotheken en meer’. Dat geeft aan dat Florius zich uitsluitend richt op de verkoop van hypotheekproducten en andere woongerelateerde financiële producten. De reclamecampagne van Florius heeft als thema: ‘Welkom in de bloei van je leven, welkom bij Florius’. Het thema staat centraal in vijf verschillende commercials die vanaf maandag op tv zijn te zien.

 

Zie: www.florius.nl

Modules & dossiers

Opvoerdatum

19 mrt 2007

Laatst gewijzigd

20 mrt 2007

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1