MijnFintool

Nieuws

Managers Credit Suisse leren bedrijf van klantkant kennen

Credit Suisse heeft in de afgelopen tijd zijn managers als klant naar de bank gestuurd. De managers moesten zo een beter begrip krijgen voor de ervaringen van de klanten.

Volgens Marketing Online ondervonden de managers hoeveel moeite het kost om geld te wisselen, een rekening te openen en een creditcard aan te vragen. De bankiers moesten ook de actuele hypotheekrentestand achterhalen op de website van Credit Suisse. Verder moesten ze daar uitzoeken welke pinpassen in het buitenland gebruikt mogen worden. Naar aanleiding van zijn ervaringen is inmiddels een manager gestart met een programma om de wachttijden in te korten.

 

Bron: Zibb.nl, 30-08-2006

Modules & dossiers

Opvoerdatum

30 aug 2006

Laatst gewijzigd

30 aug 2006

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1