Het openbare deel moet vooral als ‘doorgangshaven’ naar de websites van de NVA-leden gaan werken. Directeur Niels Mourits: “De particuliere of zakelijke consument vindt er onder meer uitgebreide productinformatie, een financieel woordenboek (Assurantietermen), een uitgebreide vraag-en-antwoordlijst (FAQ's), een zoekmachine naar NVA-kantoren met een kijk- en vergelijkprogramma op de eigen website en een zelftest die een globaal beeld geeft van voorzieningen die voor de (particuliere) consument noodzakelijk, gewenst of mogelijk zijn.”
Over het nieuwe extranet zegt Mourits: “Wij bieden het NVA-intermediair nu een heel compleet service- en arrangementenpakket via één website.” De Adviseursdesk bevat actuele dossiers, maatschappijcorrespondentie, polisvoorwaarden en de vergelijkingsprogramma’s Klik & Sluit® Online (vooral schadeproducten) en AeQuote (unit linked levenproducten). De uitgebreide Kluwer Kennisbank en het VVP Vademecum worden later deze maand aan de Adviseursdesk toegevoegd. De Ondernemersdesk bevat, naast downloads, tools, kengetallen, marketingmaterialen en talloze praktische links, de NVA Webservices, waarmee de leden de eigen website aan de vereisten van deze tijd kunnen aanpassen. Op de openingspagina staan een forum, een wekelijkse poll en een dagelijkse nieuwsvoorziening: de NVA Lunch Flitsen.
Fintool
info@fintool.nl
085 111 89 99