MijnFintool

Nieuws

Nieuwe website Rabobank gericht op directe verkoop

De Rabobank heeft woensdag haar nieuwe website gelanceerd, waar veel aandacht is voor de directe verkoop van financiële producten. Marc Cootjans, commercieel directeur bij de Rabobank zegt volgens Emerce dat klanten de komende jaren steeds meer financiële producten en diensten via internet zullen willen afnemen.

De homepage krijgt het karakter van een winkeletalage, aldus het persbericht van de Rabobank. “Als financiële dienstverlener nemen wij op virtueel gebied al jarenlang een toonaangevende positie in. Wij zijn dus als geen andere partij in staat om snel en adequaat op deze ontwikkeling in te spelen,” aldus Cootjans.

 

De nieuwe rabobanksite moet bezoekers stimuleren advies te vragen over financiële diensten en verzekeringen, óf om direct een aanvraag te doen. Om tot een hoge conversie te komen, is de klant op de nieuwe site binnen drie of vier klikken op de plek die hij zoekt, schrijft de bank.

 

Bron: Emerce, 09-02-2006

 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

09 feb 2006

Laatst gewijzigd

09 feb 2006

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1