MijnFintool

Nieuws

Wijziging in tarieven van de Fintool-helpdesk

Om onze dienstverlening op peil te houden en de kwaliteit van onze ondersteuning verder te verbeteren, zijn de tarieven van de Fintool-helpdesk per direct aangepast.

Het stellen van een vraag aan de helpdesk kost voortaan 25 credits (voorheen 20 credits). Wilt u liever telefonisch worden teruggebeld door een expert? Dan bedraagt het nieuwe tarief 50 credits (voorheen 30 credits).

Wij streven ernaar om uw vragen per e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden — in de regel nog dezelfde werkdag.

Belangrijk om te weten: deze wijziging voorkomt dat de maandelijkse abonnementskosten stijgen. Door de tarieven voor intensiever gebruik aan te passen, blijft Fintool voor alle gebruikers betaalbaar en toegankelijk.

Let op: alleen met een Pro-abonnement ontvangt u nog automatisch credits. Heeft u een eXpert-abonnement? Dan dient u credits los aan te schaffen indien u gebruik wilt maken van de helpdesk.

Met deze aanpassing zorgen we ervoor dat onze specialisten voldoende tijd en aandacht kunnen blijven besteden aan het beantwoorden van uw vragen — zowel schriftelijk als telefonisch.

Wij danken u voor uw begrip en blijven u graag ondersteunen met heldere, deskundige hulp bij financiële vraagstukken.

Modules & dossiers

Opvoerdatum

01 mei 2025

Laatst gewijzigd

01 mei 2025

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1