MijnFintool

Nieuws

Consument wil liever folder dan telefoontje of e-mail

De opkomst van adverteren via internet en e-mail kan niet altijd op positieve reacties rekenen van consumenten. Die zien nog het liefst een papieren folder door de bus vallen.

Het Tijdschrift voor Marketing deed onderzoek onder honderd marketeers en vierhonderd consumenten naar de waardering voor de verschillende vormen van marketing. Daaruit blijkt dat consumenten een grondige hekel hebben aan telemarketing, commerciële sms’jes, popups en e-mail. Consumenten van verschillende productgroepen gaven aan het liefst informatie te krijgen via een folder.

 

Bron: Zibb.nl, 28-09-2005

Modules & dossiers

Opvoerdatum

28 sep 2005

Laatst gewijzigd

28 sep 2005

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1