MijnFintool

PA opdracht

Klant moet klacht indienen voor deze verjaard is

Wanneer een klant een klacht heeft over een financieel product of financiële dienst, dan zal hij geneigd zijn zo snel mogelijk een klacht in te dienen bij de financiële dienstverlener. Soms realiseert een klant zich pas na lange tijd dat het product of de dienst niet overeenstemt met zijn wensen. Er kunnen soms jaren overheen gaan, voordat de klant zich dit realiseert. Het kan dan zo zijn dat de klacht ‘verjaard’ is. Dat wil zeggen dat als de klant alsnog een klacht indient, deze te laat wordt ingediend om nog in behandeling genomen te kunnen worden.

Het Kifid publiceerde op 3 april 2020 een zevental uitspraken, waarin een verjaringstermijn een rol speelt.

Alleen abonnees van Fintool hebben toegang tot dit onderdeel. Log graag in of neem een abonnement.
Dit artikel bevat 997 woorden

Neem een abonnement op Fintool!

Je deskundige kennispartner op financiële dossiers waar je ook mee kunt sparren.
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief
  • Kennisbank met 1000+ artikelen
  • Deskundige helpdesk
  • Rekenmodellen en downloads
  • Persoonlijk archief
  • Inclusief Permanent Actueel module!!

Modules & dossiers

Opvoerdatum

09 apr 2020

Laatst gewijzigd

09 apr 2020

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1