We willen intermediairs én ondernemers zo goed mogelijk informeren. Dat doen we op belastingdienst.nl, maar ook door bijvoorbeeld specifieke informatievoorziening voor startende ondernemers, het attenderen op het op tijd aanvragen van eHerkenning en het meesturen van extra informatie bij een naheffingsaanslag. Hierdoor hoeven minder ondernemers de BelastingTelefoon te bellen. Helaas zijn deze maatregelen nog niet voldoende om ook goed bereikbaar te zijn tijdens de drukke dagen. Daarom hebben we besloten om, tijdens deze drukke dagen, de voorrang voor de Helpdesk Intermediairs tijdelijk op te heffen.
Bent u intermediair en hebt een vraag voor ons? U kunt nog steeds met ons contact opnemen via de Helpdesk Intermediairs. Eventueel kunt u in de wachtrij kiezen voor de optie om teruggebeld te worden als u aan de beurt bent. Maar het kan zijn dat u op bepaalde, drukke dagen wat langer moet wachten dan normaal. Wilt u weten op welke dagen dat is? U leest het in het schema hieronder.
kwartaal 1 2024 (periode van naheffing) |
27 mei 2024 | 28 mei 2024 | 29 mei 2024 |
---|---|---|---|
kwartaal 2 2024 (periode van aangifte) |
29 juli 2024 | 30 juli 2024 | 31 juli 2024 |
kwartaal 2 2024 (periode van naheffing) |
28 augustus 2024 | 29 augustus 2024 | 30 augustus 2024 |
Fintool
info@fintool.nl
085 111 89 99