MijnFintool

Nieuws

Rabobank start harde hypotheekcampagne

Rabobank start volgens AM met een breed opgezette hypotheekcampagne. De Rabobank zet hard in tijdens deze campagne. ‘Wij kiezen partij voor de klant, in tegenstelling tot partijen die kiezen voor provisie’, is de strekking van de spotjes en advertenties.

Met deze campagne moet de dalende tendens in het marktaandeel van marktleider Rabobank tot staan gebracht worden. Vorig jaar verloor de bank een half procentpunt in marktaandeel. De focus van de bank ligt op de grote steden. Daar blijft het aandeel in de hypotheekmarkt achter bij de landelijke trend.

 

Bron: AM Web, 10-03-2005

Modules & dossiers

Opvoerdatum

10 mrt 2005

Laatst gewijzigd

10 mrt 2005

Reacties

Benno de Haan
10 mrt 2005
Vorige week zag ik een advies van een Rabo adviseur die een Interpolis verzek afgesloten voor sept 1999 ging afkopen en de waarde overhevelde in een nieuwe 30 jarige polis. Uiteraard in het belang van de klant toch ...

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1