MijnFintool

Nieuws

Slechts helft bellers krijgt contact met fiscus

De telefonische bereikbaarheid van de Belastingdienst is de afgelopen maand iets verbeterd. Toch krijgt nog ongeveer de helft van de bellers naar de Belastingtelefoon geen contact met een medewerker van de Belastingdienst.

Een woordvoerster van het ministerie van Financiën erkende zaterdag dat de bereikbaarheid nog onvoldoende is. Begin januari werd extra personeel ingeschakeld om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren. In het recente verleden kregen slechts drie op de tien bellers contact met een medewerker van de belasting.

 

Bron: Zibb.nl, 19-02-2005

Modules & dossiers

Opvoerdatum

21 feb 2005

Laatst gewijzigd

21 feb 2005

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1