MijnFintool

Nieuws

Internet ontwikkelt zich positief als verkoopkanaal

Consumenten switchen tegenwoordig steeds makkelijker tussen verschillende aankoopkanalen. Vooral internet ontwikkelt zich positief. Dat blijkt uit onderzoek van de Erasmus Universiteit

De winkel blijft nog het dominante kanaal, maar die positie is niet meer in alle gevallen vanzelfsprekend. Vooral specifieke producten, zoals boeken, computers, reizen, audio- en videoapparatuur en ziektekostenverzekeringen worden steeds vaker via het internet aangekocht. Met internet als hulpmiddel oriënteren consumenten zich beter dan vroeger en daar moeten verkopers rekening mee houden.

 

Bron: MKB-net

Modules & dossiers

Opvoerdatum

15 feb 2005

Laatst gewijzigd

15 feb 2005

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1