MijnFintool

Nieuws

VerzekeringsBarometer 2004: Internet steeds belangrijker distributiekanaal

Het internet wordt een steeds belangrijker kanaal voor verkoop van financiële producten. Alleen op hypotheekgebied heeft het intermediair zijn positie de afgelopen periode kunnen versterken, op vrijwel alle andere terreinen wint het internet snel terrein.

Dat blijkt volgens VB uit de VerzekeringsBarometer 2004. De Verzekeringsbarometer is de weerslag van een groot onderzoek onder consumenten door Intomart in opdracht van het VB. Eckhardt Dulfer, hoofdredacteur van Het VB, ziet in de versterkte positie van het internet als distributiekanaal ook een uitdaging voor het intermediair. “Het toenemend gebruik van internet kan het intermediair ook in zijn voordeel uitnutten.”

 

Bron: VB-net, 30-11-2004

Modules & dossiers

Opvoerdatum

01 dec 2004

Laatst gewijzigd

01 dec 2004

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1