MijnFintool

Nieuws

Campagne Pensioenkijker succesvol

De radiocampagne 'Penzjoen doen!' van de Stichting Pensioenkijker heeft volgens Het Verbond van Verzekeraars in de eerste week 15.000 bezoekers naar de actiesite www.penzjoendoen.nl getrokken. De campagne moet vrouwen tussen 25 en 40 jaar pensioenbewuster maken van de invloed die bepaalde leefmomenten hebben op hun pensioen (zoals tijdelijk in deeltijd werken, van baan veranderen, een echtscheiding of overlijden van je partner).

Uit de enquête die mensen op de website kunnen invullen, blijkt dat vooral vrouwen (50% tegen 34% van de mannen) geen idee hebben hoeveel inkomen ze hebben als ze met pensioen gaan. Overigens is niet alleen het aantal bezoekers fors gestegen, maar ook de tijd die mensen op de site doorbrengen.

 

Bron: Verbond van Verzekeraars, 22-11-2004

 

 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

22 nov 2004

Laatst gewijzigd

22 nov 2004

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1