MijnFintool

Nieuws

Nieuwe campagne Pensioenkijker.nl

De Stichting Pensioenkijker.nl start dit najaar met een campagne om het pensioenbewustzijn van vrouwen in de leeftijd van 25 tot 40 jaar te vergroten. Uit onderzoek blijkt dat deze vrouwen een stuk minder ‘pensioenbewust’ zijn dan mannen, terwijl hun pensioenopbouw er in het algemeen heel wat slechter uitziet. De campagne gaat van start onder het motto: Geef je toekomst een dikke zoen!

Via ‘free publicity’ en publiciteit in radiocommercials en advertenties in kranten worden vrouwen gewezen op de invloed van bepaalde ‘leefmomenten’ op het pensioen. Wat betekent het bijvoorbeeld voor je pensioenopbouw als je minder gaat werken? En welke gevolgen heeft een scheiding voor je pensioen? Op dat soort vragen geeft de stichting antwoord. Voor meer informatie worden vrouwen doorverwezen naar de website www.pensioenkijker.nl. Daarnaast zal de Stichting Pensioenkijker.nl dit najaar een congres organiseren over het campagnethema.

 

Bron: Verbond van Verzekeraars, 01-10-2004

Modules & dossiers

Opvoerdatum

01 okt 2004

Laatst gewijzigd

01 okt 2004

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Graag eerst inloggen om deze pagina te bekijken.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg toegang tot de Kennisbank, Helpdesk en AI assistant.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1