MijnFintool

Nieuws

Verbond bekritiseert reclame ‘a brand new day’

Het Verbond van Verzekeraars zegt zich niet te herkennen in het beeld dat in reclame-uitingen van ‘a brand new day’ van de vernieuwende verzekeringsmarkt wordt geschetst.

 

Volgens het Verbond heeft de doorgevoerde transparantie met betrekking tot kosten bij producten voor vermogensopbouw juist geleid tot scherpere concurrentie en veel nieuwe initiatieven, waarvan deze aanbieder één van de illustraties vormt.
 
Het Verbond van Verzekeraars benadrukt alle initiatieven te verwelkomen die kunnen leiden tot betere service of producten voor klanten.
 
Bron: Verbond van Verzekeraars, 07-01-2010

Modules & dossiers

Opvoerdatum

07 jan 2010

Laatst gewijzigd

07 jan 2010

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1