De Nederlandse Spoorwegen (NS) beginnen vanaf 9 januari met een autoverzekeringscampagne om meer mensen de trein in te lokken.
Treinreizigers vanaf 25 jaar kunnen bij de NS een korting van 50 procent krijgen op hun autopolis. De reizigers moeten wel vaste klant van de NS zijn of worden. De NS is voor de actie een samenwerking aangegaan met een internetverzekeraar .
,,Vaste treinreizigers maken minder kilometers en dus ook minder schade, zo is de redenering', legt een woordvoerder van het spoorbedrijf uit. Als de verzekerden toch schade rijden, moeten ze overigens wel het volle pond betalen.
De NS durft niet te voorspellen hoeveel nieuwe reizigers de actie oplevert. ,, Iedere aanbieding trekt mensen over de drempel', aldus de woordvoerder.
Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.