"Bij Aegon Intermediair betekent dit dat we professionele tussenpersonen anders gaan bedienen. We gaan een nieuw bedieningsmodel implementeren. Dat bestaat uit een uitgebreide basisdienstverlening in de vorm van een kwalitatief hoogwaardige binnendienst en een buitendienst die minder grootschalig maar met meer toegevoegde waarde wordt ingezet. Een vorm van service die nu al bestaat voor een beperkte groep intermediairs en we mede op basis van hun positieve reacties uitbreiden", aldus Rob Spuijbroek, commercieel directeur van Aegon Nederland. "Bij Aegon Bank betekent dit dat we de eindklant meer zullen adviseren en bedienen via moderne communicatiemiddelen, zoals internet, telefonie, e-mail en chat. Een grote loondienstorganisatie past daar niet meer bij." Persoonlijk advies wordt ingevuld door de franchiseorganisatie van Aegon Bank, die wordt uitgebreid. De plannen zijn voor advies voorgelegd aan de Centrale Ondernemingsraad van AEGON. Naar verwachting zal deze voor einde van het jaar advies uitbrengen.
Fintool
info@fintool.nl
085 111 89 99