MijnFintool

Nieuws

Een bank met ideeën?

Rabobank lanceert vandaag zijn nieuwe campagne met de pay-off: ‘Rabobank. Een bank met ideeën.’


Vandaag is de officiële aftrap in de dagbladen met een advertentie waarin wordt uitgelegd dat ideeën het verschil kunnen maken. Met het woord ‘ideeën’ bedoelt de Rabobank opvattingen.

Stefan Wink, advertising manager Rabobank, legt deze week in Adformatie uit. “Eigenlijk gaan we terug naar het oeridee van de Rabobank dat boeren samen gingen werken om er individueel beter van te worden. Inmiddels acteren wij vanuit vier belangrijke opvattingen, die anders zijn dan andere banken. We voelen ons verbonden met de klanten. We voelen ons ook verbonden met de toekomst, dus er zit altijd een langetermijnoriëntatie in. We voelen ons verbonden met de samenleving en investeren daar ook in. En we voelen ons verbonden met elkaar, zijn echt een netwerkbank. Dat willen we tastbaar laten zien in deze campagne.’

De nieuwe campagne kent niet één boegbeeld zoals Jochem de Bruin en Fatima Moreira de Melo dat waren. ‘De klant’ in alle soorten en maten wordt het boegbeeld met de oranje stip uit het logo als herkenbaar propositie. Een commercial is nog in ontwikkeling.

Bron: Adformatie, 05-10-2009
 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

05 okt 2009

Laatst gewijzigd

05 okt 2009

Reacties

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1